تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

خواستم بگویم کیستم و کجایم؛ دیدم اصلا مهم نیست، مهم اینست که او هست.
خواستم بگویم چه کاره ام و چه کرده ام؛ دیدم هیچ نکرده ام، هرچه کرده او کرده.
خواستم بگویم . . .
چه بگویم؟
اصلا چرا بگویم؟
هرچه بود گفتیم و حال اوست که باید بر کشته هایمان باران رحمت بباراند.
فقط یک دغدغه
هویت، گمشده امروز بشریت؛
شاید به زعم من
دعابفرمایید

طبقه بندی موضوعی

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۲۴ دی ۹۲، ۲۳:۴۰ - مصطفی گرجی
    تندرو

پیوندهای روزانه

گلی گم کرده ام

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۳:۲۹ ب.ظ

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بـــــــی سر

چون شیشه عطری که درش گم شده باشد


این روز ها ورد است بر زبانم این تشبیه فوق العاده

اتفاقی در دلم افتاده است

امضامحفوظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۳۰
امضا محفوظ

معطر

حسین

عشق

کربلا

نظرات  (۵)

و آنجا که پای کربلا در میان باشد,آب دیگر مایه حیات نیست
۰۵ آذر ۹۱ ، ۲۳:۰۹ عطیه توسلی
یا رب الحسین
و خواند :
بسم الله و بالله و فی سبیل الله و ....
به بهشت می رفت
از قتلگاه!!!
"یااهل العالم قتل الحسین بکربلا عطشانا"

دختری سه ساله بود که پدرش آسمانی شد... همچـون رقیـه ...

وقتی دانشگاه قبول شـــد همچــون کوفیان نیش زبانش زدیم و گفتیـــم :

با سهمیه قبــول شــدی ...

ولی هیچوقـت نفهمیـدیم کلاس اول وقتی میخواستند به او یاد بدهند

بنویســـد : بـــــــابـــــــا

یک هفتـــه در تب سوخت

.

.

ســــلام بر رقیـــــــــــــــــه های زمان

که در برابر نیش زبانهایمان سر به زیـــــر می اندازند

و بر اهلبیت حسین .ع. ، ســـــــــــــــــــــــــــــــــــلام میدهند.
==============================================
خوش به حالتون که حداقل شرمنده نیستید فرادای قیامت...
ماروهم دعاکنید که شاید به واسطه دعای شما شهداماراهم نزد اباعبدالله دعاکنند.
سلام
یه مدتی بود که به ما سر میزدی که دیگه همونم از ما گرفتی امدم که ببینم برای این روزهای سینما قلمی زدی یا نه،برای این فیلم آقای حیرانی آخ ببخشید جیرانی شاید اسم اول بیشتر بهش بیاد شایدم نه !
من برنامه هفت که آقای دکتر عباسی در آن برنامه به عنوان میهمان حضور داشتند را دیدم طبق معمول جیرانی و فراستی هم طرف دیگر نشسته بودند وقتی استادم در مورد سینمای ایران صحبت کرد دیدم که دهان این دو واقعا بسته بود البته آقای فراستی میتوانست صحبت کند ولی به قول خودت القصه می خواستم بگویم که فکر نمی کردم کسی مثل جیرانی که در آن برنامه به عنوان مجری باشد و آن حرف ها را در مورد فیلم نامه های ارزشمند بشنود ولی امروز یک فیلم به این شکل بسازد که صدای همه را در بیاورد!
واقعا دوست عزیز دنیای غریبه من همیشه خودم را راضی میکردم که این همه جهل از روی نا آگاهی است اما دیگر نمیشود که با این جمله هم خودم را راضی کنم.
موفق باشی دوست و هم سنگری عزیز
حرم میری یاد ما هم باش
التماس دعا
و من الله توفیق
زیباست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی