تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

خواستم بگویم کیستم و کجایم؛ دیدم اصلا مهم نیست، مهم اینست که او هست.
خواستم بگویم چه کاره ام و چه کرده ام؛ دیدم هیچ نکرده ام، هرچه کرده او کرده.
خواستم بگویم . . .
چه بگویم؟
اصلا چرا بگویم؟
هرچه بود گفتیم و حال اوست که باید بر کشته هایمان باران رحمت بباراند.
فقط یک دغدغه
هویت، گمشده امروز بشریت؛
شاید به زعم من
دعابفرمایید

طبقه بندی موضوعی

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۲۴ دی ۹۲، ۲۳:۴۰ - مصطفی گرجی
    تندرو

پیوندهای روزانه

نامه ای ازیک دوست

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۸۹، ۱۰:۵۸ ب.ظ

نویسنده: Mohammad Hosseyn
سه شنبه 14 دی1389 ساعت: 21:24

مشکل تا حدودی بر سر فروض هم هست ...
دو نفری که با هم جنگ می کنن صرفا بر منافع خود پای فشاری میکنن و حق و باطل سرشون نمی شه و ملاک حق و باطل رو خودشان میگیرن (فعلا اصلا کار نداریم کی حقه یا باطل) ... در این فضا همش به هم می تازن و ممکنه دست به دروغ ، سانسور و اعمالی از این دست بزنند.

اما ... آیا همه ی رسانه ها همین روال را پیش گرفتن ؟ همه ی رسانه های غربی دارن صبح تا شب دروغ تحویل مردم میدن ؟
هیچ چیز سیاهه سیاه نیست ... من به شخصه حاضرم نمونه بیارم از یکی از همین رسانه های غربی که صدا سیمای ما شدیدا اونو دروغ گو میدونه و هر چیزیی رو بهش نسبت میده که بگه این میخواد براندازی کنه ... بدون ذکر نامش متنی از اون رو وقتی میخونی میبینی ما دچار توهم توطئه شدید شدیم .
و باز هم تاکید میکنم رسانه هایی هستن که در غرب روالی که شما گفتید رو پیش گرفتند . شکی در اون نیست. ولی همشون آیا اینجورن ؟
دوم در مورد رسانه های خودمونه ... اصولا در ایران داره چیزی به نام رسانه نابود میشه ... اصلا رسانه ای وجود نداره تقریبا ... یکی از دلایلم برای این حرف اینه که حکومت سعی در همشو کردن و بسته کردن فضای رسانه ای داشته و داره .
وقتی همه بیان یه حرف بزنن و یه چیز بگن دیگه اسمشون رو رسانه نمی زاریم ...
کره شمالی رو هممون خوب میشناسیم ... به نظر من رشد سیاسی کشور ما شدیدا داره متمایل میشه به این کشور ... این حرف رو هم با اوردن نقل و قول های فروان از سیاستمدارای فعلیمون حاضرم اثبات کنم ... ادبیاته سیاسی ، ادبیات بسته و دیکتاتوریه ...
=-=-=-==-=-=
اما در مورد تحلیلت در مورد تسخیر مغز و تسخیر قلب ... تا حدود زیادی موافقم ... یعنی این روال به نظر وجود داره ... ولی استفاده از روش توسط چه کسانی انجام میشه ... چطور انجام میشه ... قابل بحث بیشتره ...
مثلا به شخصه ملاکم آزادی هست ... وقتی رسانه ای این روال رو پیش بگیره ، اگر در تناقض با آزادی نباشه ، اشکالی در استفادش نیست .
مثل همون شرکت مردم در رسانه ها ... چه اشکالی داره مردم نظرشون رو بگن . آزادانه ؟؟ حتما یکی مخالفه ، یکی موافق ، یکی بی نظر و ... . این دلیل نمیشه رسانه از اون در جهت القای عقاید خودش برداشت کنه .
=-=-=-=-=-=-=-

سیاست بیشتر شبیه یک بازیه ... قواعدی داره ... بعضی ها قواعدش رو میخوان عوض کنن !! و بعد بازی کنن. نمونش حکومت فعلی . ولی غربی ها با همون قواعد مشهور پیش میرن .
=-=-=-=-=-=-=-=
در مورد این یک سال و نیم ... بله زمانی زیادی هست که آدم بشینه و به گذشته نگاه کنه و باز هم قضاوت کنه ...
به شخصه برای من طی این زمان خیلی چیزها روشن شد ...
ولی در جهت عکس شما (البته فک کنم !!) .
هر چی گذشت ، حقانیت مخالفان ب
رایم بیشتر اثبات شد ...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پیش از همه چیز دوست عزیزم ممنونم که نوشته بنده را قابل نقد دونستن!

اقا محمد حسین عزیز!
اصولا پدیده رسانه از محصولات تمدنی غرب است! تمدن کنونی غرب هم پایه و اساسش سرمایه داریه. در نظام سرمایه داری هم پول می دی که مطلوبیت به دست بیاری. بعیده که اطلاع نداشته باشی که راه اندازی یک رسانه چقدر هزینه داره. به نظر شما چطور با منطق سرمایه داری (امید وارم رشتت اقتصاد باشه) می توان این خبر رسانی به اصطللاح بی طرف را توجیه کرد؟در ادبیات کاپیتال چیزی به نام محض رضای خدا موجود نمی باشد. پدیده بی طرفی رسانه ها که شما بهش اشاره کردی یکی از تاکتیک های بسیار ظریف برای تصرف ناخود اگاه ضمیر مخاطبه.(در پست قبل بهش اشاره کردم.)
صحبت شما را در مورد صدا و سیما و عملکرد ناشیانه اش مخصوصا در ایام فتنه تا حدود 90 درصد قبول دارم.اون 10 درصد هم که محل اختلاف تو این زمینه ست بر میگرده به شیطنت های رسانه های بی طرف غربی!!
می خوای من یه مثال بزنم که کارت راحت تر باشه! با این منطق که شما مطرح می کنی امکان نداره که فیس بوک و توئیتر ابزار سلطه جویی باشن! اما یه سوال هزینه را ه انداری این شبکه های اجتماعی از کجا میاد؟(نگو تبلیغات که بهت شک می کنم)
چطور مدیر توئیتر به در خواست سرکار خانم هیلاری کلینتون تعمیرات و تغیرات روتین در شبکه رو چند وقت برای گسترش دموکراسی و آزادی در ایران به تعویق می اندازه!
آزادی و دموکراسی تو ایران رو چطور می شه با منطق سرمایه داری آمریکا توجیه کرد. حتما باید این دموکراسی و ازادی در ایران برای این اژدهای خون اشام منفعتی داشته باشه!
دوست خوبم! از ازادی و دموکراسی که برای افغانستان و عراق به ارمغان اوردند خبر داری!
=====
در مورد صحبتت در باره نظام سیاسی کشورمون و شباهتش به کره شمالی اصلا موافق نیستیم. در نظام کمونیستی (توجه می دم به تبادل نظر در پست های بلاگ دانشکده) کره شمالی پدیده ای مثل حماسه 9 دی یافت می نشود. می دونی چرا ؟ چون اینجا بحث همون تسخیر قلبهاست! تو نظام ما خیلی ها هستن که حاضرن به حرف ولی فقه شون جان بدن! رجوع به حدود 000'300 شهید دفاع مقدس و انقلاب!
در نهایت هم بر سر فروض فقط می تونم شما رو به نظریات اندیشمندان امریکایی ارجاع بدم. نمی خوام توهم توطئه دامنگیرم شه!
 در آخر خیلی دوست دارم بدونم چطور حقانیت مخالفان تفکر امثال بنده برای تو دوست عزیزم در طول این یک سال و نیم بیشتر اثبات شده!
امضامحفوظ
==================================
توضیحات:
دوست عزیزی در پست قبلی نظری گذاشت . اول خواستم نظرم رو درباره نظرش تو نظرات بگم.(شاعرهم شدیم)
اما جالب دیدم که بصورت یه پست کار کنم تا بقیه دوستان هم نظر بدن!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۱۴
امضا محفوظ

نظرات  (۱۷)

هنوز رایانه ام خرابه
الآن هم ساعت 3 نصفه شبه
انصاف بده بعدا نظر بدم
۱۵ دی ۸۹ ، ۰۵:۲۲ Mohammad Hosseyn
خیلی ممنون که پاسخ دادی ... در حد فهمم جوابی دارم که میدم ...

یه مثال میزنم ... شما فرض کن من یه فروشنده هستم ... یه جنسی هم دارم ( فعلا اصلا مهم نیست این جنس خوبه یا بد) ... فکر میکنم که این جنس برای مردم جذابیت داره ... و می دونم اگه این جنسو بهشون نشون بدم ، و خودشون بین خودشون راجع بش مشورت کنن ، به احتمال قوی می خرنش . بنابراین تنها کاری که من نیازه بکنم اینه که جنسو معرفی کنم . دیگه تمومه ... اصلا نیاز نیست من برم دم خونه های مردم ، هی راجع به جنسم دروغ ببافم ... میدونم آشغال هم باشه این مردم خواهانشن .

حالا تو این مثال فروشنده ها غربی ها هستن ... جنسشون هم ایدئولوژی هاشونه ... مردم هم مائیم ... فضایی که قراره جنس معرفی بشه و ما راجع بش بحث کنیم رسانه هاست ... رسانه های یک طرفه یا رسانه های اجتماعی ... فرقی نمیکنه .
توجیه کارشون هم اینجاست که جنسشون به فروش رفته ...
و هنوز یادت باشه جنس بده یا خوب رو من کاری ندارم ... میشه روش حث کرد .

خانم کلینتون خواهان تغییر در ایرانه ... فضای توئیتر رو ازش استفاده میکنه برای اینکه مردمی که در فضای بسته ی داخل میخوان تبادل نظر کنن ، وفتی نتونستن بیان اونجا .
اونجا هم کسی بهشون از غرب نمیگه اینو بکنین تو مختون . بلکه مردم خودشون با هم تبادل نظر میکنن .
به شخصه معتقدم کمتر رسانه ای در غرب ضرفا بخاطر ایران باز شده ... بلکه اونها ممکنه در بازه هایی ازش استفاده کنن .
بنابراین فکر کنم جوابمو دادم ... یعنی توجیه کارشون اینه که می دونن مردم نظام دارای ازادی رو بیشتر می پذیرن و وقتی بهشون بدی ، خوششون میاد و میگیرن .
۱۵ دی ۸۹ ، ۰۵:۲۲ Mohammad Hosseyn
حالا این وسط بیشترین ضرر رو کی میکنه ؟ غربی ها که اندیششون رو فروختن . مردم هم که خریدن . سر حکومت ما که سعی داره فضا رو بسته کنه بی کلاه می مونه .
دیگه دوران سانسور و دروغگویی در رسانه ها گذشته . رسانه های ما تازه دارن این شیوه ها رو به طرز مزحکی استفاده میکنن . الان عصریه که باید ایده ی خودت رو عین بچه ادم ارائه بدی ، و اینقدر از ایده ات اطمینان داشته باشی که بدونی با حضور اینهمه نقد کننده ، یاز هم مردم همونو انتخاب میکنن.
حرف اشتباهت رو با صداقت بزنی ، بهتره که حرف درستت رو با دروغ !!!
و باز هم تاکید میکنم برای من ملاک اول آزاد هست ... یعنی هر کاری بکن ، آزادی رو نقض نکن ... اون وقت نمیشه به شما ایرادی گرفت . اگر مردم یک کشور با آزادی به دام غرب افتادند ، خودشان مایل به این انتخاب بودند و کسی نمی تواند به زور آنها را مجبور به چیز دیگری کند . وگرنه مجبورند هزینه ی انقلاب را بدهند. چون مردم از نظر خود بر نمیگردند.
-----------------------------------
در مورد عراق و افغانستان ... قبول دارم که وضع الانشون خوب نیست ... ولی میدونم که وضع این دو کشور از قبلشان بهتر است ...
۱۵ دی ۸۹ ، ۰۵:۲۳ Mohammad Hosseyn
در مورد کره ... ببین این کشور اینطوری نیست که یک نفر بیاد سر اینهمه مردم زور بگه و هیچ کس هم موافقش نباشن ... اتفاقا سطح محبوبیت اونجا کم هم نیست ... مردم به کمونیست بودنشون افتخار میکنن. وگرنه تا الان این مردک زیر دست و پای مردمش له شده بود .
مطمئنا اگه جنگ بشه همین ها در فدا کردن جانشون دریغ نمی کنن ...
و اما جهت شباهت ما با اینان کجاست ... رفتار سیاسی ما .
اخیرا تعدادی کشیش مسیحی که کارشان تبلیغ مسیحیت هست رو دستگیر کردند !!! که شما از انگلیسِ خبیس میای ؟؟؟!!
توجه کردید هرگونه ارتباط با رسانه های خارجی ، عواقب بدی داره ؟؟
در دادگاه های همین بعد انتخابات ، خبرنگار فرانسوی را دستگیر کردند و جرمش عکاسی در حین تظاهرات بود !!!!!!!!!
در کره ، خبرنگار خارجی وجود ندارد ... تلوزیون ها همه دولتی ... همینطور روزنامه ها ... چیزی به نام مخالف نداریم و سریع نیست و نابود می شوند ... اگر هم قرنی یکبار یک خارجی بخواهد وارد این کشور بشود ، یک مامور دربست چسبیده است به او ...
نمونش خبرنگار بی.بی.سی که برای گرفتن فیلم به اونجا رفته بود ... یک نفر همراهشان بود و میگفت از اینجا بگیر .. از اینجا نگیر ... کارگردان انجا معنی نداشت ...
شباهت ما با این کمونیست ها اینجاست ... از بیان شدن حقیقت جلوگیری میکنیم ...
مطمئنا کشورهایی مثل کره از شکنندگی زیاد حکومتشان و مطلوبیت فراوان جنس رقیبشان باخبرند ... به خاطر همین سیستم رو ایزوله کردند که همینی که هست بمونه ...
هدف حکومت ما هم از ایزوله کردنه رسانه ها و حتی فضای مجازی هم چیزی جز این نیست ...
پاسخ:
یه فیلتر نصفه نیمه که حتی بچه دبستانیا هم می تونم ازش در برن!
۱۵ دی ۸۹ ، ۰۵:۲۴ Mohammad Hosseyn
راستش در اولین ساعت های روز 23 خرداد سال گذشته تا دورانی که درگیری ها جریان داشت ... چیزهایی می دیدی که سخت می تونستی باورشون کنی . بقول معروف فضا سخت غبار آلود بود .
یکی وسط خیابون میمرد ... اون میگفت کار بسیجه ... اون میگفت کار خودشونه ...
اوضاعی بود ...
تا تونستم ذهنم رو از این جزئیات فربنده بستم تا بگذره ... ماجرا ندا آقاسلطان یکیشه .
توجهم رو روی اصل ماجرا گذاشتم ... طرف منتقد چی میگه ... حکومت چطور رفتار میکنه ...
بخوام کلا همه نظراتم رو بگم فک کنم چند صفحه ای بشه و وقتتون رو میگیرم و نیاز به یه بحث جامع داره ...
نکات کلیدیی هست ... اولین نکته اینه که تو انتخابات تقلب شد یا نشد . این تکلیفش مشخص بشه معلوم میشه کی حقو گفته ... خیلی تعیین کنندست ...
دومین چیزی که منو متقاعد کرد نحوه برخورد حکومته ... در رفتارشون طوری عمل میکنن که انگار قصدشون از همون اول دور انداختن یه جریانی در کشور بوده به اسم اصلاحات. امروزم میگن که نیازی نیست دیگه در صحنه سیاسی حضور داشته باشن !!
برخورد رسانه ای ما ... پر از دروغ ، سانسور .
یعنی من اگه طرف مخالف رو نشناسم ، وقتی نحوه برخورد حکومت رو میبینم اولین چیزی که ذهنم میرسه اینه که این داره از خودش ضعف نشون میده ... دست به رفتارهای غیر منطقی میزنه .

سومین چیز هم حرف ها و استدلال های مخالفینه ...

اینقدر این بحث گستردست که نمیشه بدون وارد شدن به جزئیات چیزی بگی ...

مثلا وقتی حادثه ای مثل کوی دانشگاه اتفاق می افته ... یا گند بازداشتگاه کهریزک در میاد ... با ماشین (!!) از روی معترضین رد میشن ... یا دست به قطع سیستم ارتباطی کشور میزنن ... حکم بازداشت افرادی مثل تاج زاده رو قبل از 22 خرداد امضا میکنن ... و هزارتا از این یا ها ...
۱۵ دی ۸۹ ، ۰۵:۲۴ Mohammad Hosseyn
در مورد ارجاع شما به اندیشمندان امریکایی ...
هر کسی تو این دنیا یه نظری داره ... حرف چند نفر امرکایی که صرفا حقیقت نیست ؟
در امریکا و غرب هم مخالفین علیه اندیشه ی خودشون فراوونه ...
گفتم ... سیاست یه بازیه (شما اسمشو گذاشتید جنگ) ... قواعدش رو رعایت نکنید تبدیل میشه به یه چیز مسخره که امروز شاهدشیم ... یهو میبینی وسط بازی شطرنج ، یکی بیاد با دمپایی همه چیزو بپاشه به هم و بعد بگه من بردم (برره اگه یادتون باشه ، مثال رو از اونجا قرض گرفتم) .
--------------------------
شرمندم از اینکه در نوشتم نارسایی هایی هست و همچنین غلط های املایی ...
باید بزارید پای ساعت 4 نصف شب (یا اول صبح !!) ... مخم دیگه جواب نمیده ...
۱۵ دی ۸۹ ، ۰۹:۳۰ محمدحسین
سلام
چون به نظر تو نظر دوستان راجع به نظر خودت و نظر اقا محمد حسین عزیز جالب بود من هم گفت جا نمونم و نظر خودم رو توی نظرات این پست نظری ثبت کنم.
۱۵ دی ۸۹ ، ۱۷:۴۳ امضا محفوظ
این ادامه جوابه اقا Mohammad Hosseyn

تو دنیا برخورد با معترضین یه استندارد خاص داره. ماجرای اعتراضات به افزایش شهریه و سیاست های اقتصادی تو انگلیس و فرانسه که هنوز داغه.
یا برخورد با جریان دیویدیه تو امریکا و ماجرای ایالت سینکیانگ چین!
هردو تو یه روز بیش از صد تا کشته داشته!
تو امریکا صد تا زن و مرد وبچه رو اتش زدند تو چین هم ملت رو بستن به چین
اما تو ایرامن چی ؟
در بد ترین حالت که خود اقایان سران سبز اعلام کردند 72 نفر تو 8 ماه(البته که خیلی از اینها زنده از اب درامدند!)
در ضمن در دعوا که حلوا خیر نمی کنن!
چه کسانی بانی این دعوا شدند؟
برای ادعای تقلب چه مدرکی اوردند؟
و...
۱۵ دی ۸۹ ، ۱۹:۳۱ Mohammad Hosseyn
بله ما با کره خیلی فاصله داریم ... ولی در سیاست داریم به اون سمت میریم.
والبته هیچ وقت اون نمیشیم ... چون بعضی چیزا که اینجا عادی شده اونجا ممنوعه . مثل موبایل . یا روزنامه منتقد .
چون اونجا قبل از اینکه این مفاهیم به گوش مردم برسه (قلبشون رو تسخیر کنه) اونا جلوی گسترشش رو گرفتن . همونجا ساکن موندن .
تو کشور ما خیلی محدودیت ها دیگه عملی نیست ...
یه مدت اینجا واسه یه فیلم VHS ناقابل اعدام میکردن ، الان ماهواره همسایه من از چهارتا کوچه اونورتر مشخصه !!

---------------------------------
در واقع جنگ یا بازی معادل همند ... چون جنگ معنای منفی داره من از عبارت بازی استفاده میکنم (تمام سیاستمدارا معمولا از همین عنوان استفاده میکنن (مخصوصا انگلیسیا)) . وگرنه همونه ... بازیه خشنیه ... ... بردن حریف همون نابود کردنشه ...
بحث سر اینه که اصلا تو کشور ما تو این یک سال قواعد بازی رعایت نشده بجای اینکه به معترضین اجازه بدن آزادانه از خودشون دفاع کنن ، دربست فضای رسانه ای کشور رو به خدمت گرفتن که هر اتهامی رو بهشون بزنند ...
این ناشی از چیه به نظرت ؟؟
به نظر من این ناشی از همون جنسیه که میخواد به فروش برسه ... حکومت میدونه هرچی دامن بزنه به معرفی شدن این جنس ، در واقع خودشو نابود کرده ...بنابراین دست به اینکار میزنه . ترس از حریف ... دیدی یکی از باختن می ترسه و یهو میاد بازی رو خراب میکنه که کار به اونجا نرسه ؟؟ من اینجوری فضا رو تحلیلی میکنم ...
شما هم میگید که صدا سیما افتضاح عمل کرده ، منم میگم . ولی آیا قبول دارید صدا و سیما از حکومت ما جدا نیست ؟؟ و قبول دارید اینجور عمل کردنها ناشی از اتفاقا یا نادانی نیست ؟ بلکه برنامه ای هدف دار پشت سرش هست ؟

این روزا دارم سریال کیف انگلیسی رو می بینم...دیالوگ های جالبی داره که همین حرفای منو میزنه ... میگه سیاستمدار باید فحش خورش ملس باشه !! نه اینکه تحمل انتقاد رو نداشته باشه ...
=======
۱۵ دی ۸۹ ، ۱۹:۳۲ Mohammad Hosseyn
البته مطمئنا استانداردش قضیه هایی مثل کوی دانشگاه و کهریزک و ماشین نظامی رد شده از روی مردم نیست ...
از خط بالا که بگذریم ، واقعا برخورد اولیه جکومت چقدر دامن زد بر به خشونت کشیده شدن اعتراضات ؟؟
اولین روزهای اعتراض رو یادتونه ؟ فکر نکنم در تاریخ سابقه داشته باشه اینهمه مردم جمع بشن و با سکوت راهپیمایی کنن یا حداقلش خشونت درش نباشه .
وقتی طرف عین آدم اعتراض میکنه ، من بزنم زیر گوشش ، دفعه بعد همینجوری بیرون نمیاد ... اتوبوس آتیش میزنه . طبیعیه .. حقش رو در خطر دیدیه و میخواد مطالبه کنه ... اول انقلاب چه بسا از این آتش زدن ها و خراب کردن ها ...
پس یانی دعوا فقط یک نفرنبوده ...
اما در مورد دلایل تقلب ... این یکی یکی از پیچیده ترین بحث هاست ... هر دو طرف حرفهایی دارند ...
یک سری دلایل مقایسه ای هست و روانی ... یکسری بر سر جزئیات انتخابات و تخلف های آشکار صحبت میکند ...
یک سری از نحوه برخورد با اعتراض ها به شورای نگهبان و وزارت کشور ...
من میخوام یه نمونه بگم ... ولی نمی دونم کدوم رو بگم ...
مثلا نظرت راجع به این عکس چیه ؟؟
attachment:/46/250px-Tazahorat_sabz_(1).JPG

اصلا کلا این صفحه از ویکی پدیا رو بخون ... از هر دو طرف دلیل اورده و تقریبا تمام مسائل رو پی گرفته ...

http://fa.wikipedia.org/wiki/احتمال_تقلب_در_انتخابات_ریاست_جمهوری_ایران_(۱۳۸۸)

............
به نظر من اصلا نمیشه در همچین فرصت کمی همچین بحثی رو پی گرفت ... خیلی مایل بودم که همچین بحثی در بین جمعی از دانشجو ها راه بیفته که بشه نظرات رو منتقل کنیم و ببینیم واقعا جوابی برای این سوالا هست یا نه ...
پاسخ:
البته تقصیر از هر دو طرفه!
۱۶ دی ۸۹ ، ۰۱:۰۸ Mohammad Hosseyn
راستش به نظر من امکان دعوا هست ... ولی کنترل کردن بحث هم ممکنه ...

بالاخره بحث باید قانون و پیش فرض داشته باشه ، توهین توش نباشه و نقد رو با توهین اشتباه نگیرن ... تعصب ممنونع ... حرف غیر مستند ممنوع و ... .
سخته ولی شدنیه ...
بزرگترین پرتال دانلود نرم افزار موزیک کلیپ عکس سریال افتتاح شد


مجموعه جدید مهران مدیری بمناسبت کریسمس این مجموعه یکی از بهترین کارهای مهران مدیری هست
تمامی عوامل قهوه تلخ در این مجموعه جدید حضور داره مهران مدیری این فیلم رو بر ضد تلویزیون لس
آنجلسی و آنهارو مسخره کرده یعنی دانلود من که از خنده میترکی لینک مستقیم و غیره مستقیم(پخش
ویژه)

مخصوص اعضا سایت این مجموعه فقط اعضا سایت میتونند دانلود کنند پس عجله کنید بیاید عضو شوید

http://www.bax06.ir/110-mehran-modire-cerismas.html



کلیپ انیمیشن جدید و فوق العاده زیبای اردلان طعمه و آرمین 2afm و TinCO بنام بزنین به تخته که این
کلیپ بهترین کلیپ انیمش ایران بوده که آماده ی پخش شده ؛ یک و نیم سال ساخت این کلیپ طول کشید
که واقعا صبر و حوصله ی زیادی می خواد ما دومین سایتی هستیم که این کلیپ بسیار زیبا رو با کیفیت
اورجینال میزاریم
[نیشخند]

http://www.bax06.ir/109-Tomeh-FT-2afm-Ft-tinco--bezanin-be-takhte.html

کلیپ جدید بسیار زیبا آرمین 2afm بنام چی چیزی شده با کیفیت hd(پخش اختصاصی)
http://www.bax06.ir/106-Armin-2afm---Chizi-Shode-Clip-hd.html


اینم 40 تا عکس با مزه خیلی خنده دار از حیوانات آخره خنده هست

http://www.bax06.ir/105-fun-pics-animals.html

اینم یک پست توپ برای شما دانلود رایگان اسپمر جدید یاهو

http://www.bax06.ir/102-sapamer-yahoo-salem.html



در سایت ما عضو شوید تا به همه چیز در اینترنت برسید عکس کلیپ موزیک نرم افزار اخبار

www.bax06.ir

www.bax06.ir www.bax06.ir www.bax06.ir
۱۶ دی ۸۹ ، ۱۶:۰۱ Mohammad Hosseyn
راستش صفحه ویکی رو خوندم ... مشکلی توش ندیدم !!
اگه منظورت اون شبهاتیه که منم بهش فکر کردم در بخش بحث های همون مطلب یه چیزایی هست که خوندنش فکر کنم رفع کنه ....

تا بعد ...
۱۷ دی ۸۹ ، ۲۱:۵۵ پلاک هشت
با سلام پسر گلم
شرمنده از بابت عوض کردن نام لینکت معذورم چون دوست دارم همه دوستان رو همون طور که در دلم هستند و در نجوای شبانه صدایشان می زنم لینکشان کنم...
راستی آخر چقدر بهت دادن اون جمعه ما رو دنبال کرده بودی
بوس
دوست دارم داداشی
با سلام مطالب خوبی ارائه میدی موفق باشید تلاش خود را بیشتر کنید
به ما بیشتر سر بزن
هاشمی و احمد توکلی به هم می‏پیوندند؟
محمدمهدی تهرانی

سلام دوست عزیز
حتما این مطلب رو بخون

هاشمی و احمد توکلی به هم می‏پیوندند؟

http://osoolgera.ir/view-10160

1- ای کاش این نوشته را احمد توکلی و احمد توکلی‏ها بخوانند چرا که این همه نه از باب تخریب و طعنه و تخطئه یا فلسفه‏بافی که از باب تذکر حقیقتی بسیار مهم و ارائه تحلیلی درخور توجه به قلم می‏رسد. مقصود از احمد توکلی اگر چه یک شخص هم هست اما بالواقع تنها یک شخص نیست. بیش از همه مقصود، احمد توکلی به مثابه یک پوزیشن(position) سیاسی است.

2 - .............
۲۸ دی ۸۹ ، ۰۱:۴۲ باقیمانده(وبلاگ ضمیمه پلاک هشت)
به روزم
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی