تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

خواستم بگویم کیستم و کجایم؛ دیدم اصلا مهم نیست، مهم اینست که او هست.
خواستم بگویم چه کاره ام و چه کرده ام؛ دیدم هیچ نکرده ام، هرچه کرده او کرده.
خواستم بگویم . . .
چه بگویم؟
اصلا چرا بگویم؟
هرچه بود گفتیم و حال اوست که باید بر کشته هایمان باران رحمت بباراند.
فقط یک دغدغه
هویت، گمشده امروز بشریت؛
شاید به زعم من
دعابفرمایید

طبقه بندی موضوعی

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۲۴ دی ۹۲، ۲۳:۴۰ - مصطفی گرجی
    تندرو

پیوندهای روزانه

من یک دانشجو هستم !

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۶:۵۴ ب.ظ

من یک دانشجو هستم!

نه رسالتی عظیم بر دوش دارم و نه چشم امید بزرگان به من است

من یک دانشجو هستم!

فقط باید حفظ کنم .همه چیزهای بی ارزش را باید طوطی وار حفظ کنم تا شاید مورد خوشایند استاد واقع شود و نمره ی قبولی را بگیرم.دهی ،دوازدهی!!

من یک دانشجو هستم!

اصلا به من ربطی ندارد که در عالم چه خبر است.به من هیچ ارتباطی ندارد که ایسم های مختلف چه دارند به سر بشریت می آورند.هیچ ربطی به من ندارد که کلا جهانبینی یعنی چه؟

من یک دانشجو هستم!

تنها دغدغه من این است که چند روز مانده تا پایان ترم و کی باید به سراغ استاد بروم .کی درسم تمام می شود و به دنبال بزگترین مشکلاتم میروم. ازدواج و مسکن !

من یک دانشجو هستم!

دین و مذهب را در کنج خانه بایگانی کرده ام وفقط نمازی می خوانم و روزه ای می گیرم.کاری ندارم که خداوند در قرآن امر کرده نماز به پا دارید.نفرموده بخوانید.

من یک دانشجو هستم!

کارم گرفتن ایراد از همه است و اصلا برایم مهم نیست که اشتباهات خودم  چیست و چگونه باید برطرف شود.

من یک دانشجو هستم !

به من چه ربطی دارد که یشریت چه می کشد و به کجا می رود.من  مشکل کنونیم جز غذای سلف و بدی خوابگاه نیست

من یک دانشجو هستم!

بصیرت و مطالعه برایم واژهایی نا آشناست .من که حال این کار ها را ندارم

من یک دانشجو هستم . فقط یک دانشجو هستم ! ! !...

...........همین..........

امضامحفوظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۳۰
امضا محفوظ

نظرات  (۱۷)

سلام
خوبی؟
قشنگ بود.
راجع به ننوشتن حق با تو هست خیلی فرسوده شدیم. همیشه از روزمرگی می ترسیدم.
کی بر می گردی دلم زود تنگ میشه برات.

یاعلی
سلام
این شهیری وبلاگی ایمیلی چیزی نداره؟
به کمیل بگید اگه کاری هست یه سری دوستاش اونجان و یه سری داداشاش تهرانن. بگه یه وقتی.....
امین دلم خیلی برات لک زده. اومدی تهران حتما یه شام و ناهاری بیا...
راستش توی بابل که اومدم دیگه نمی خواستم برگردم به تهران.
نمی تونم بیام بابل وگرنه حداقل هفته‌ای یک بار میامدم.
تقدیر هر کس را جایی رقم زده‌اند.
توکلتُ علی الحی الذی لا یموت.....
سلام برار
انصافا قشنگ نوشتی. خوشم میاد راه های مسخره رفته منو تکرار میکنی...
خداییش خیلی حال کردم.
از من هم اگه می شنوی یه مرخصی نیاز داری. تجربه شده است. تضمینی!!
البته مرخصی نه انصراف!!
راستی از اینکه به درجه لینکیدگی در "کات...دوباره" نائل شدی بهت تبریک میگم.
می دونم چقدر خوشحالی... سعی کن خودتو کنترل کنی.

من همه چیز هستم به جز دانشجو!
سلام بر همه مبارزان پوست کلفت تر
سلام مطلبتون جالب بود .فکر کنم تو مطالبی که تا حالا تو وبتون نوشتین این آخریه از همه جالب تره.
۰۹ خرداد ۸۹ ، ۱۸:۴۹ مجاهدین کلیپ
مستند بلوتوث بازی (فیلم سیاه)
سلام امین جان نیستی حاجی؟؟؟
راستی -.....-
see you
بهزاد
دانشگاه علوم پزشکی بابل
اردوی نخبه پروری قم
من لینکت کردم
منو با اسم ایستگاه نگاه لینک کن
۱۲ خرداد ۸۹ ، ۱۸:۰۵ بنیاد حیات
چهارمین دوره آموزشی-تربیتی منادیان حکمت(ویژه برادران)

26تیر الی 1مرداد - بابل

برخی از اساتید این دوره عبارتند از:

۱- حجت الاسلام دکتر نیکزاد

۲- حجت الاسلام دکتر پارسانیا

۳- دکتر ابراهیم فیاض

۴- دکتر وحید یامین پور

۵- دکتر یدالله پور

۶- دکتر کوشکی

۷- استاد دلشاد تهرانی

۸- دکتر سید مجتبی عزیزی

۹- دکتر سپهری

۱۰- استاد وحید جلیلی

۱۱- حاج حسین یکتا

و...
۱۲ خرداد ۸۹ ، ۱۸:۱۳ بنیاد حیات
چهارمین دوره آموزشی-تربیتی منادیان حکمت(ویژه برادران)

26تیر الی 1مرداد - بابل

برخی از اساتید این دوره عبارتند از:

۱- حجت الاسلام دکتر نیکزاد

۲- حجت الاسلام دکتر پارسانیا

۳- دکتر ابراهیم فیاض

۴- دکتر وحید یامین پور

۵- دکتر یدالله پور

۶- دکتر کوشکی

۷- استاد دلشاد تهرانی

۸- دکتر سید مجتبی عزیزی

۹- دکتر سپهری

۱۰- استاد وحید جلیلی

۱۱- حاج حسین یکتا

و...
خمنی بودن ژنتیکی نیست!
۱۶ خرداد ۸۹ ، ۱۷:۰۵ مجاهدین کلیپ
استراتژی خزنده و راز‌آلود صهیونیست‌ها در ایران
صعود رضاخان و سلطنت پهلوی
134 نفر!
دل حرم خداست..حرم خدا را با غیرخدا مشغول نسازیم

نشنو از نی نی نوای بی نواست
بشنو از دل دل حریم کبریاست
.
نی چو سوزد تل خاکستر شود
دل چو سوزد خانه دلبر شود
KhodeT baash

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی