تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

خواستم بگویم کیستم و کجایم؛ دیدم اصلا مهم نیست، مهم اینست که او هست.
خواستم بگویم چه کاره ام و چه کرده ام؛ دیدم هیچ نکرده ام، هرچه کرده او کرده.
خواستم بگویم . . .
چه بگویم؟
اصلا چرا بگویم؟
هرچه بود گفتیم و حال اوست که باید بر کشته هایمان باران رحمت بباراند.
فقط یک دغدغه
هویت، گمشده امروز بشریت؛
شاید به زعم من
دعابفرمایید

طبقه بندی موضوعی

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۲۴ دی ۹۲، ۲۳:۴۰ - مصطفی گرجی
    تندرو

پیوندهای روزانه

کودکیان۷

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۰۹ ب.ظ
بچه که بودم همیشه می خواستم مثل شهید چمران بشم

الان که به پشت سرم نیگا می کنم می بینم خیلی تنبل تر و بی اراده تر از اونم که بهش فکر کنم حتی!

امضامحفوظ


............................

پ.ن: سالروز پر کشیدنش گرامی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۳۰
امضا محفوظ

چمران بزرگ

نظرات  (۹)

تنبل بعید میدونم باشی ولی راجع به اراده ات نظر نمیتونم بدم.
همین که بین این همه .... یه آرزوی درست حسابی و یه الگوی بزرگی مثل شهید چمران داشتی و فک کم هنوز هم داری خیلی حرفه!!
اینو میگم فقط زیادی ذوق نکن خیلی ها عقلشون به اینجاها قدنمیده یا بهتره بگم در حد واندازه ای نیستن که بخوان به چمران فک کنن چه برسه به اینکه الگو قرارش بدن.
بابت این یه آرزو به خودت وکودکیت افتخار کن


حالا باطنا که عمرا شهید چمران بشی ولی اگر تلاش کنی و چهار پنج تا شامپو ایرانی مزخرف به سرت بزنی شاید زودتر کچل شدی و ظاهرت شبیه دکتر شد
پاسخ:
بدون شامپو هم زود باشد
دست شما درست دیگه ظرفیتت تموم شد؟چقدر زود!!!!
بقیه پستات جالب بودن ولی این پستت خیلی عمق داشت زیادی به فکر افتادم (یه چیزی تو این مایه ها دیگه ،زیاد نمیتونم قلمبه سلمبه حرف بزنم به دل نگیر)
راجع به الآن هم عارضم که صبر کن تا کودکیانت تموم بشه به بزرگیانت که رسیدیم بهت میگم چیکار کنی.
بچه انقدر عجول؟!!!!
پاسخ:
«ـــــــــــــــــــــــــــــــــ»
انشاالله به جاهای بزرگی برسی حاجی .... دعاکن
پاسخ:
با هم عیزم
به به به...........آفرین...... نه واقعا آفرین.....
آخ من اون جیگرتو بخورم آخ بـخـــــورمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ!!با اون پستایی که میذاری ........
اون کسی هم که روش نشد اسموشو بگه من بودم...ولی دمت گرم با این همه انتقادپذیر بودن...
پاسخ:
دوستت دارم جوگولی
۳۱ خرداد ۹۱ ، ۰۸:۰۴ سید مهدی موسوی
سلام. این پست هات منو به فکر یه یادداشت جدید انداخته... نمیگم که لو نره...

۰۱ تیر ۹۱ ، ۰۹:۴۳ سید مهدی موسوی
سیرابی چرا جواب پیامک نمیدی!
باید بیام اینجا واست کامنت بذارم؟؟؟
هستی یا نیستی؟
پاسخ:
ندیدم خوووووووووووو:(
۰۱ تیر ۹۱ ، ۱۱:۱۶ یکی مثل تو
یه بابایی هم بود که دوست داشت فقط آدم شه...
اما الان که فکر میکنم میبینم آدم شدنم همچین راحت نیست..
خوشبحالت که به چمران شدن فکر میکردی،حالا که یکم ناامید شدی؛
سعی کن حداقل مصطفی شی...
پاسخ:
قاصره والا زبون :|
دوستان همه ی حرفا رو زدن . . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی