تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

خواستم بگویم کیستم و کجایم؛ دیدم اصلا مهم نیست، مهم اینست که او هست.
خواستم بگویم چه کاره ام و چه کرده ام؛ دیدم هیچ نکرده ام، هرچه کرده او کرده.
خواستم بگویم . . .
چه بگویم؟
اصلا چرا بگویم؟
هرچه بود گفتیم و حال اوست که باید بر کشته هایمان باران رحمت بباراند.
فقط یک دغدغه
هویت، گمشده امروز بشریت؛
شاید به زعم من
دعابفرمایید

طبقه بندی موضوعی

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۲۴ دی ۹۲، ۲۳:۴۰ - مصطفی گرجی
    تندرو

پیوندهای روزانه

کودکیان۲

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۱۲ ب.ظ
بچه که بودم فکر می کردم باس ادم شم تا برم دانشگاه!
بزرگتر که شدم به نتیجه رسیدم باس برم دانشگاه تا ادم شم!
الان فهمیدم ادم شدن هیچ ربطی به دانشگاه نداره!


امضامحفوظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۳
امضا محفوظ

نظرات  (۷)

۲۴ خرداد ۹۱ ، ۰۱:۳۳ حمید(قابیل)
پسرم چه بزرگ شده ...
۲۴ خرداد ۹۱ ، ۰۳:۱۸ راه آهن تا تجریش
من بجه بودم به بزرگ شدن فکر می کردم ،بزرگ که شدم به بچه گی هام فکر می کنم
جالبه که هیچ وقت به آدم شدن نیاندیشیدم وووااااای
پاسخ:
(همراه با تکان کله ۲۰ منی!)
ربط داره ولی فقط ربطشو ادم ها می فهمن
پاسخ:
ادم؟ کو؟
باهات هم عقیده ام در حال حاضر آدم شدن ودانشگاه ربطی بهم ندارن .
هرچند یه زمانی دانشگاه میتونست به آدم شدن کمک کنه الان باید دعا کنیم دانشگاه همون چندتا آدم حسابی رو خراب نکنه ،آدم کردن پیشکش!!!!!!!!!!
پاسخ:
من خودم از اون خراباشم!:)
سلام...
باهات موافقم...
منتهی این سیر که داری میری نشون میده که راه آدم شدن رو پیدا کردی...
دست ما رو هم بگیر تو این راه...
التماس دعا...
یا علی...
برادر لطفا کل آرزوهای دوران کودکیتو دونه دونه پست نذار.......یه سر بذار....
حالا که داریم میخندیم.یه سر همشو بذار ببینم ..ببینیم چیه آرزوهایی داشتی,یه سر یخندیم حالش بیشتره.......
اول از خنده دارترینش شروع کن.....
مثلابچه بودی فکر میکردی وفتی دانشگاه قبول شی بابت برات زن بگیره
به خدا . . . والـــــــــــــــــــــــــــــلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی