تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

خواستم بگویم کیستم و کجایم؛ دیدم اصلا مهم نیست، مهم اینست که او هست.
خواستم بگویم چه کاره ام و چه کرده ام؛ دیدم هیچ نکرده ام، هرچه کرده او کرده.
خواستم بگویم . . .
چه بگویم؟
اصلا چرا بگویم؟
هرچه بود گفتیم و حال اوست که باید بر کشته هایمان باران رحمت بباراند.
فقط یک دغدغه
هویت، گمشده امروز بشریت؛
شاید به زعم من
دعابفرمایید

طبقه بندی موضوعی

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۲۴ دی ۹۲، ۲۳:۴۰ - مصطفی گرجی
    تندرو

پیوندهای روزانه

کودکیان۱

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۰۷ ق.ظ

بچه که بودم خیال میکردم دانشگاه که قبول شم بابام برام شاسی بلند می خره!
الان فهمیدم بچه بودم که از این خیالات لذت می بردم

امضامحفوظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۲
امضا محفوظ

نظرات  (۵)

اگه بدونی وقتی میام میبینم آپ کردی چقدر ذوق میکنماااااهر روز مطلب میزاری...
راستشو بخوای منم قبل کنکور از این توهمات داشتم ولی نه در حد شاسی بلند یه کم کوچیک تر.
تو دیگه خیلی بالا بالا سیر میکردی!!!!
پاسخ:
دعامون کنید
فوت...........

الان افتادی؟

شما که آقازاده هستین، احتمالا بابات اوایل انقلاب مسئولیت نداشته چون بهزاد نبوی اون موقع که وزیر بود پاترول توزیع می کرد بین مسئولین.
هرچند با بی حالیت حالمو گرفتی ولی دعا میکنمت اساسیییییییییییی
رو به راه شدی خبرمون کن.
راستی گوشتو بیار جلو (این هوشنگه بد حرف میزنه ها ،میام لهش میکنم ناجورررررررررررررررر)
آقا هوشنگ حساب کارت دستت باشه!!!!!!!!
من بچه بودم فکر میکرم اگه دانشگاه قبول شم بابام برام هلی کوپتر بگیره.......
ولی الان میبینم عجب خری بودما........هلی کوپتر چیه ؟...
الان بش گیر میدم برام توپولف بگیره...
اونم میگه:chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaashm,ay chi khani?bau tese baiiram
پاسخ:
:) :) :) :)
سلام عزیزم من واقعا برات متاسفم که وقتی بزرگ شدی قدر بابات رو نمیدونی قدر بابات رو بدون فقط باید روزی هزاربار خدارو شکر کنی که کنارته!ای آدم ناشکر!


پاسخ:
اون موقع ها بچه بودم عزیز دل انگیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی