تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

خواستم بگویم کیستم و کجایم؛ دیدم اصلا مهم نیست، مهم اینست که او هست.
خواستم بگویم چه کاره ام و چه کرده ام؛ دیدم هیچ نکرده ام، هرچه کرده او کرده.
خواستم بگویم . . .
چه بگویم؟
اصلا چرا بگویم؟
هرچه بود گفتیم و حال اوست که باید بر کشته هایمان باران رحمت بباراند.
فقط یک دغدغه
هویت، گمشده امروز بشریت؛
شاید به زعم من
دعابفرمایید

طبقه بندی موضوعی

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۲۴ دی ۹۲، ۲۳:۴۰ - مصطفی گرجی
    تندرو

پیوندهای روزانه

کودکیان۰

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۳۸ ب.ظ
بچه که بودم برنامه ریخته بودم بعد کنکور با رفقا بریم کل ایران رو بگردیم!
الان فهمیدم بچه بودم که این فکرو  میکرم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۴
امضا محفوظ

نظرات  (۷)

پایه ام،پایه باش،
نه که شما اصلا ایرانگردی نداشتی بعد کنکور، فکر می کنم فقط به ارتفاعات غازآباد نرفته باشی!
هر کجا هستی خوش باشی.....
یادش بخیر ......
روز کنکور تولدم بود ....... به نظر شما روز تولدتون شما باید خرج کنید یا اطرافیانتون ؟؟؟؟!!!!!!!
اون روز با 10 نفر از رفقام رفتیم بیرون و ناهار مهمون من بودن ....
تابستونش رو یادم نمیاد ولی بعد ورود به دانشگاه ایرانگردی شروع شد... :دی
۱۷ خرداد ۹۱ ، ۰۷:۳۴ سید مهدی موسوی
سلام. حالا که بزرگ شدی، نمیای بریم کل ایران را بگردیم؟
۱۹ خرداد ۹۱ ، ۰۲:۵۸ میم نقطه را
منم پایم (فعلا من و شما و سیدمهدی)
کلا آرزوها و نقشه هایی که آدم قبل کنکور میکشه سرابه
اگر آدم از شنبه آدم شد اونوفته که میتونه امیدوار باشه برنامه های قبل کنکورشو انجام بده!!!!
۱۹ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۲۱ حســ(چریک)ـــن
سلام داداش
خدا قوت
——————————————-
طرحی که قول داده بودم برای حضرت زهرا سلام الله علیها آماده کنم،
بالاخره آماده شد.
ولی . . .
این روضه خصوصی است . . .
هرکی طاقت دیدن این روضه رو داره میتونه با رمز یازهرا وارد بشه . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی