تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

خواستم بگویم کیستم و کجایم؛ دیدم اصلا مهم نیست، مهم اینست که او هست.
خواستم بگویم چه کاره ام و چه کرده ام؛ دیدم هیچ نکرده ام، هرچه کرده او کرده.
خواستم بگویم . . .
چه بگویم؟
اصلا چرا بگویم؟
هرچه بود گفتیم و حال اوست که باید بر کشته هایمان باران رحمت بباراند.
فقط یک دغدغه
هویت، گمشده امروز بشریت؛
شاید به زعم من
دعابفرمایید

طبقه بندی موضوعی

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۲۴ دی ۹۲، ۲۳:۴۰ - مصطفی گرجی
    تندرو

پیوندهای روزانه

احتیاج دارم

دوشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۱:۱۴ ب.ظ
عزیز دلم!

یک روز دوست داشتم سحرها صدایت کنم تا به من بگویی دمت گرم؛

اما الان حس می کنم واقعا به صدا کردنت در خلوت هایم نیازمندم.

حس می کنم اگر نشود،یک چیز زندگیم کم است.

حس میکنم اگر نباشه، کمرم میشکند.

مهربانم!

مگر نگفتی از من بخواهید تا بهتان بدم!

من محتاجم.

به صدا کردنت در خلوات.

تا صبرم بدهی، تا همتم بدهی، تا اطمینانم ببخشی.

من به صدا کردن تو احتیاج دارم.

من در طول روز کار های زیادی بر عهده دارم تا به خاطر تو انجام دهم، همه نیاز به قوی تر بودن در ایمانم به تو دارد.

مگر به پیامبرت نفرمودی

«شب را اگر شده کمی برخیز ... تو در روز بسیار غرق امور طولانی هستی:

قم اللیل الا قلیلا ... إن لک فی النهار سبحا طویلا»

خدایا!

یه کم نماز شب . . .

حجت الله حاجی کاظم

............................
پ.ن: توجه بفرمایید که متن یه مقداری ویرایش شده و احتمالا  با نسخه original کمی متفاوته

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۱۲
امضا محفوظ

نظرات  (۴)

۱۸ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۹:۴۵ کارنامه اعمال
خوبه هر از چند گاهی میایم اینجا بهت فحش بدیم وگرنه که از بی نظری دق میکنی
خوب شد آخرش اسم گذاشتی. شک کرده بودم که وبلاگ رو به یکی دیگه واگذار کردی. متنت قشنگ بود!
فقط در حمایت از دوست خوبم (بی نظر باش ولی بی بصیرت نباش)
۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۱:۲۶ علی رمضان نیا ( دیدگاه نو )
سلام مطلب جدید با موضوع مرده بازی استکبار نوشته شد
راستی از اینکه از وبلاگ حقیر مطلبی یادداشت میکنی ممنون
موفق باشی
۲۴ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۶:۳۶ مصطفی نمازیان
بنام خدا
البته مثل همه محتاج به «نصیحت» هستم اما نمی‌توانم نصحیت تناقض آمیزی را که با نسبت‌های «غیرمنصفانه»، «بی‌اخلاقی»، «قانون شکنی»، «بداخلاقی»، «بغض»، «نفرت» و «لجن مالی» و... آغاز می‌شود و جهت گیری سیاسی‌اش هم مشخص است باور کنم.
بعد از فیلتر ناجوانمردانه و بدون دلیل دو وبلاگ قبلیم یعنی ادواردو و پاتریوت به دست عوامل شناخته شده!!. شیعیان بحرین نیز در آتش بی بصیرتی ما می سوزند و منویات چندین ساله رهبری در کوچه پس کوچه های سیاست بازان منحرف و قدرت طلب بر زمین مانده است. اینک با احساس تکلیف از حملات ناجوانمردانه به رهبر عزیز و رییس جمهور خدمتگزار به صحنه آمده ام. امید است تعامل خوبی با دوستان برقرار کنم. با مطلب جدید در مورد(تقابل واقعی هاشمی رفسنجانی با اجنه در نماز مغرب) در خدمت هستیم. منتظر بازدید و نظردهی شما.در انتشار این مطلب حتما کوشا باشید و مطلب را از دست ندهید و در اختیار دیگر دوستان نیز قرار دهید. در صورت صلاحدید لینک نمایید. یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی