تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

خواستم بگویم کیستم و کجایم؛ دیدم اصلا مهم نیست، مهم اینست که او هست.
خواستم بگویم چه کاره ام و چه کرده ام؛ دیدم هیچ نکرده ام، هرچه کرده او کرده.
خواستم بگویم . . .
چه بگویم؟
اصلا چرا بگویم؟
هرچه بود گفتیم و حال اوست که باید بر کشته هایمان باران رحمت بباراند.
فقط یک دغدغه
هویت، گمشده امروز بشریت؛
شاید به زعم من
دعابفرمایید

طبقه بندی موضوعی

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۲۴ دی ۹۲، ۲۳:۴۰ - مصطفی گرجی
    تندرو

پیوندهای روزانه

زهی خیال باطل

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۳۶ ب.ظ
دقیقا مشکل از اونجا شروع میشه که فکر میکنی خیلیت خیلیه! 

خیال میکنی با یه نوت، یه پست وبلاک ، یه مقاله ، یه فیلم حتی شدی ته تاثیر گذار!!

نه عزیزم از این خبرا نیست، میخوای باورت شه  چار روز ول کن این مسخره بازیا رو تا ببینی هیچ اتفاقی نمی افته!!

امتحان کن


امضامحفوظ


...................................

پ.ن: هیچ کاری با تقوا اندک نیست (حضرت مولا)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۳
امضا محفوظ

نظرات  (۷)

بله دقیقا و شدیدا ....
خوشحالم بالاخره فهمیدی......!
۲۴ مرداد ۹۱ ، ۰۸:۲۵ سید مهدی موسوی
نگو داداش من نگو. من ول کردم چهار روز دیگه نتونستم برگردم

همون یک اپسیلون کار هم که میکردم دیگه تعطیل شد....
بهتره به جای اینکه کارو ول کنیم بریم تقوامونو بیشتر کنیم شاید نگاهمون تغییر کرد
تاحدودی قبول دارم ولی این جمله رو هم از آقا قبول دارم که هر کجایی که هستی اونجا را مرکز دنیا بدون
۰۳ شهریور ۹۱ ، ۰۵:۳۰ حســ(چریک)ـــن
سلام
با چهار طرح جدید به روزم
خوشحال میشم تشریف بیارید
لطفا"برام دعا کنید
khobe khodetonam midonid maskhare bazie.
پاسخ:
اره قربونش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی