تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

خواستم بگویم کیستم و کجایم؛ دیدم اصلا مهم نیست، مهم اینست که او هست.
خواستم بگویم چه کاره ام و چه کرده ام؛ دیدم هیچ نکرده ام، هرچه کرده او کرده.
خواستم بگویم . . .
چه بگویم؟
اصلا چرا بگویم؟
هرچه بود گفتیم و حال اوست که باید بر کشته هایمان باران رحمت بباراند.
فقط یک دغدغه
هویت، گمشده امروز بشریت؛
شاید به زعم من
دعابفرمایید

طبقه بندی موضوعی

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۲۴ دی ۹۲، ۲۳:۴۰ - مصطفی گرجی
    تندرو

پیوندهای روزانه

کودکیان۵

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۵۹ ق.ظ
بچه که بودم فکر می کردم منو این همه خوشبختی محاله!

الان فهمیدم بچه بودم فکر می کردم خوشبختیو میشناسم!


امضامحفوظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۸
امضا محفوظ

نظرات  (۷)

۲۸ خرداد ۹۱ ، ۰۸:۳۰ سید مهدی موسوی
سلام. قبلی ها بهتر بود
واقعا آدم آمار2 پاس کنه و احساس خوشبختی نکنه مشکل داره، قبول داری؟
پاسخ:
اگه پاس بشه!
یا ساعت وبلاگت قاتی کرده یا خودت !!!!!
ساعت4.59 دقیقه قبل ظهر مطلب گذاشتی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من گفتم مطلب میزاری ذوق میکنم نگفتم سرصبح عوض تعقیبات نماز پست بزاری که.....
خداروخوش نمیادبرو بخواب ، مستحبات پیشکش حداقل بخواب جسمت مستفیض بشه
قشنگ با ریتم و ملایم بخون:::::::::::::::::::::::
باورت نمیشه واست نظر گذاشتم
واسه خاطر تو, از درسم گذشتم
تو و اینهمه خوشبختی محاله محاله
من رو داشتن مث خواب و خیاله خیاله خیاله
سرو زیبای چمن شرمنده شد از دیدنم
دل پروانه می لرزه موقع رقصیدنم
گل ناز یاسمن شرمنده شد از دیدنم
دل پروانه می لرزه لحظه رقصیدنم............
اگه طاقت میاری باقیشم بخونم واست...
(این یعنی با مرامت خجالتمون دادی!!)
(اینم یعنی قاتی بودن ساعته خودتو و بلاگت از علاقه ما کم نمیکنه)

:|
پاسخ:
:\
یاده اون سوسکه بود که یه جایی افتاده بود بعد میگفت منو این همه خوشبختی محاله افتادم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی