تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

خواستم بگویم کیستم و کجایم؛ دیدم اصلا مهم نیست، مهم اینست که او هست.
خواستم بگویم چه کاره ام و چه کرده ام؛ دیدم هیچ نکرده ام، هرچه کرده او کرده.
خواستم بگویم . . .
چه بگویم؟
اصلا چرا بگویم؟
هرچه بود گفتیم و حال اوست که باید بر کشته هایمان باران رحمت بباراند.
فقط یک دغدغه
هویت، گمشده امروز بشریت؛
شاید به زعم من
دعابفرمایید

طبقه بندی موضوعی

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۲۴ دی ۹۲، ۲۳:۴۰ - مصطفی گرجی
    تندرو

پیوندهای روزانه

بازی فتنه

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۸۹، ۱۲:۳۸ ب.ظ
سلام به همه دوستان

نمی خواستم در مورد فتنه گران حرف بزنم ،چون به نظرم ارزشش رو ندارن .ولی یه بازی تو نت پیدا کردم که نتونستم رو وبم نذارم. فقط میگم خیلی باحاله!

لینک دریافت بازی دستگیری فتنه گر

لینک دریافت بازی جدال با فتنه گران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۱۱
امضا محفوظ

نظرات  (۱۰)

۱۱ دی ۸۹ ، ۱۷:۱۸ امیر امضا محفوظ
وبلاگ جالبی داری سعی می کنم بیشتر به اون سر بزنم
۱۱ دی ۸۹ ، ۲۲:۴۸ Mohammad Hosseyn
مرسی از اینکه در مورد عکسام نظر دادی ...
البته از نظر سیاسی ماشالله زیاد اختلاف داریم ...

من نظری نمی دم فعلا ... امیدوارم انجمن علمی دانشگاه فعال تر بشه تا محیط بحث بین بچه های دانشگاه ایجاد بشه .
موفق باشی ...
مطالب جالبی بود استفاده کردم بخصوص مطلب قهوه تلخ وبحث فراماسونری
جنابعالی فقط امضاتون محفوظه یا اسمتون هم محفوظه

تو وبلاگ حمید نظر دادی کمیل هم میشناختی

پس احتمالا باید یا رفیق ما باشی یا از عوامل اطلاعاتی یا از ایادی استکبار

پس راهتو زود مشخص کن.
باسلام و خسته نباشید
احسنت به شما عزیزان با بصیرت ، خداوند شما رو موفق بدارد
شما رو لینک کردم
لینکم کن
انشائالله قالبم رو عوض می کنم
چون من تاریخ خوندم و کارم اینه دنبال قالب خوبی هستم
باسلام و خسته نباشید
احسنت به شما عزیزان با بصیرت ، خداوند شما رو موفق بدارد
شما رو لینک کردم
لینکم کن
انشائالله قالبم رو عوض می کنم
چون من تاریخ خوندم و کارم اینه دنبال قالب خوبی هستم
۱۲ دی ۸۹ ، ۱۹:۵۹ باقیمانده(ضمیمه وب پلاک هشت)
باقیمانده:جهت اطلاع جنگ است آقا....
پلاک هشت هم به روز شده
زاویه دید هم به روزه
منتظر حضور سبزتان هستم
یاعلی
۱۳ دی ۸۹ ، ۰۰:۱۲ Mohammad Hosseyn
راستش ، من در وبلاگ دانشکده صرفا یک نظر دهنده هستم ... اول قصد داشتم به تیم نویسندگان بپیوندم که بعدا بهتر دیدم اینکارو نکنم و همین نظر دادن برام کافیه ... شما که نویسنده هستی ، می تونی مطالبت رو اینجا یا تو وب دانشکده بزاری ، من با کمال میل میخونم و اگه چیزی در ذهنم باشه بیان میکنم ...

موفق باشی
!!!!
۱۳ دی ۸۹ ، ۰۲:۴۴ محمدحسین
سلام برار
دانلود گردیده + ملعبه واقع گشت + مسرورمان نمود.
اینقدر هم که تبلیغ کردی از دستش ندید هم نبود... با عرض پوزش بسیار!!
۱۳ دی ۸۹ ، ۰۲:۴۵ محمدحسین
شرمنده که مزاحم بازیت شدم.
مشغول باش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی