تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

تفکرات بلند بلند

تفکری در باب هویت_-فقط اگه خدا کمک کنه-_

خواستم بگویم کیستم و کجایم؛ دیدم اصلا مهم نیست، مهم اینست که او هست.
خواستم بگویم چه کاره ام و چه کرده ام؛ دیدم هیچ نکرده ام، هرچه کرده او کرده.
خواستم بگویم . . .
چه بگویم؟
اصلا چرا بگویم؟
هرچه بود گفتیم و حال اوست که باید بر کشته هایمان باران رحمت بباراند.
فقط یک دغدغه
هویت، گمشده امروز بشریت؛
شاید به زعم من
دعابفرمایید

طبقه بندی موضوعی

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۲۴ دی ۹۲، ۲۳:۴۰ - مصطفی گرجی
    تندرو

پیوندهای روزانه

چپ راست ؟؟؟

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۹:۵۹ ق.ظ

به نام خدا

متنی که مشاهده می فرمایید فرمایشات حضرت بنده هستش توی یک جمع دوستانه.مجری زمانی که می خواست بنده رو دعوت کنه بالای سن که به اصطلاح سخنرانی کنم با شیطنت مخصوصی این طور گفت:"دعوت می کنیم از آقای امضا محفوظ سخنران چپ برنامه امروز .." .

خوب همه می دونستن که اگه من اصولگرا 22 آتیشه نباشم حداقل از عزیزان چپ و راست بالاخص دوستان چپ دل خوشی ندارم(برای طولانی شدن کفتم بالاخص چپ وگرنه راستی ها هم همین طورن).به هر حال رفتم بالا و هر چی قرار بود بگم نگفتم و شروع به ایراد کردن سخنان فسیح زیر نمودم.

راستش خودم از این افاضات خلق الساعه بدم نیومد گفتم مکتوبش کنم شاید برای دوستان هم جالب باشه..

"بسم الله الرحمن الرحیم هست کلید در گنج حکیم

خوب دوست عزیزی که مارو معرفی کردن نمی دونم به چه نیتی به بنده حقیر افتخار موهبت چپ بودن رو عطا فرمودن.اصولا چپ به یک معنی مقابل راست هستش .به عبارت دیگه چپ یعنی کسی که هرچی راست بگه نفی میکنه حتی اگه راستی باشه!!!.

یه معنی دیگه چپ واژگون هستش.می شه این طور برداشت کرد دوستانی که چپ هستن به معنایی چپ کردن و چرخهاشون رفته هوا و دیگه نمی تونن تکون بخورن فقط الکی زور می زنن چرخاشون بچرخه خوب اگه این ملاک باشه تعریف چپ به خیلی ها تعمیم پیدا می کنه بازم حتی اگه راستی باشن!!!.

یه معنی دیگه چپ بر می گرده به سیستم بینایی .به یکسری از کسانی که بیناییشون مشکل داره میگن چپ که البته در بسیاری از اوقات با واژه چول همزمان به کار می ره(چپ و چول).درست مثل زمانی که یه عده از عزیزان مسایل رو چپ دیدن و تو روز نامه های زنجیره ایشون دنیا رو چپلو کردن و .. این هم باز یه معنی دیگست که خیلی عمومیت داره.یعنی هر کی نتونه درست واقعیت رو ببینه چپه حتی اگه راستی باشه!!!.

یه زمانی هم هستش که عده ای از عزیزان هر سه خاصیت رو دارن.یعنی چی؟ یعنی اینکه کلا با راست مخالفن(1) ، چپ کردن و چر خاشون هواست(2) و بالاخره همه چیز رو چپکی می بینن(3) که یحتمل منظور از یک فرد چپی کسی هستش که هر سه ویژگی  رو داشته باشه ولی خوب باز هم خیلی از راستی ها هستن که هم چرخشون هواست و هم چپ کردن و هم همه چیز رو چپکی می بینن !!!.

خوب از صغری های بالا معلوم شد که: آقا چپ و راست کیلو چنده؟ اصولا هرکی که ویژگی های بیان شده رو داشته باشه  اصلا به درد مملکت و مملکت داری نمی خوره فقط می تونه اگه مدتی مثلا رییس جمهوری ، وزیری ،رییس مجلسی  چیزی شد بیاد و به خود و خانوادش و نهایتا به رفیقاش که اونا هم همگی با راست و راستی مشکل دارن اولا  ، چرخهاشون هواست ثانیا ودرنهایت چپ و چول هستن یه حالی بده و بره پی کارش.بعدش هم بیاد و گرد و خاک کنه و بخواد انقلاب مخملی راهد بندازه و سر اخربره تو زباله دان تاریخ.(اینجا هم حتی اگه راستی باشد!!!.)

کبری بحث هم از اینجا به بعده.خوب دقت کنید!!

اصولا اگه چپ و راستی با شه که هر کدوم ساز خودشو بزنه مملکت همینطوری مثل چهار پا تو گل می مونه.اگه دوستان کمی از روابط بین بردار ها سر در بیارن میدونن که اگه زاویه بین دو بردار 180 (درست در راستای هم و در جهت مخالف) باشه و نیرو ها هم برابر باشه براین نیرو می شه صفر!مگر اینکه یه نفر بیاد سر این دوتا نیرو رو بگیره و بیارشون تو یه راستا و یه جهت .اون وقته که دو تا نیرو با هم می شن یه نیرو و توان اجرایی 2 برابر  حرکت به سمت پیشرفت و عدالت رو هر چه سریعتر می کنه!

حالامن سوال میکنم.

 به نظر شما کی باید سر این دو ارازل رو جمع کنه؟

اصلا کی تا حالا سر این افاضل رو جمع می کرده؟

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

لازم به توضیح است که به خاطر تشویق ها و فحشهای بی دریغ حضار همین یه ذره حرف نیم ساعتی طول کشید

امضا محفوظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۰۸
امضا محفوظ

نظرات  (۴)

می تونم بپرسم این سخنرانی فصیح کجا ایراد شده؟
در ضمن بقیه پست هات هم بدک نبود
سلام برار
قال علی(ع): الیمین و الشمال مضله، و الطریق الوسطی هی الجاده، علیها باقی الکتاب و آثار النبوه...(خطبه 16)
راجع به کامنت تون هم:
شاید این چند صباحی دیگر...
یا شاید...
با سلام
و اما فاطمیه....
دلم آواره یه تنگ بقیعه.....
همونجایی که دفن زهرای علیه......
به روزمهمین
یاعلی
........................................
در ضمن مطلب جالبی بود
سعید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی